25 Haziran 2009 Perşembe

Kuruyemişli Kek

Fındık, kuru kayısı, kuru incir ve kuru üzümlü.

7 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

kuzum 9 tema sonra sıra sende :)

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhaba,

25 KASIM-10 ARALIK tarihleri arasında çikolata severleri etkinliğime davet ediyorum. Bildiğiniz tüm çikolatalı lezzetleri sayfamda paylaşırsanız çok sevinirim. Yine hep birlikte çikolatayla ilgili güzel bir arşiv oluşturalım. Kek, kurabiye, pasta, puding vs... aklınıza ne gelirse yapıp en geç 10 ARALIK tarihine kadar mutfaktayim10@hotmail.com adresime isim, blog ismi, katıldığınız şehir ve bir adet sayfanıza eklemiş olduğunuz resimle birlikte katılımınızı gerçekleştirebilirsiniz. Tarifinizi yayınladıktan sonra mail adresime bilgi verirseniz sizi ziyaret edip tarifinize ait fotoğrafı alıp yayınlayacağım. Katılımınız için şimdiden teşekkür eder, kolaylıklar dilerim.

Özlem Avcı.

asmabahce dedi ki...

hafta sonu geliyor hepsini denemek lazım

Unknown dedi ki...

resimler çok güzel ama yapmak isteyene tarif nerde varda benmi göremiyorum acaba???
merak ettim tarifleride olsa süper olacak hayırlı cumalar

Karen Hanim dedi ki...

Çok iyi fikir.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerinize saglik, nefiss görünüyor..

HERKESE DUYURULUR :

KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik - 05 Ocak) , herkes davetlimdir..

sizde katilirsaniz cok memnun olurum..

sicacik sevgilerimle..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum...
çok güzel ellerine sağlık....